Vojnu propagandy potomkov Goebbelsa netreba učiť
Pred sto rokmi boli novinári všemocní. Jediný zdroj informácie boli noviny, neskôr filmové týždeníky premietané v kinách a rozhlas. Každý kto ovládal zdroj spravodajstva, mohol mediálnou masážou modelovať nálady národa bez akéhokoľvek obmedzenia. Preto bol jednoduché rozpútať bojové nadšenie národa a rozpútať prvú svetovú vojnu, preto bol Joseph Geobbels jedným z najdôležitejších mužov fašistickej hierarchie a aj keď nebolo na chlieb, propaganda bola prvoradá.
Dnešná doma však manipulátorom sťažuje všeobecná dostupnosť informácií, ktorá neprebieha cez oficiálne kanály. Darmo sa oficiálne médiá snažia manipulovať verejnú mienku, darmo klamú až sa im z huby práši, cez Internet a sociálne siete presakujú neustále informácie, ktoé odporujú demagogickému mainstreamu. Kto chce, môže si nájsť informácie a porovnať ich s oficiálnymi.
Vo virtuálnom priestore dnes prebieha neúprosná vojna. Vzhľadom na to, že väčšina médií je vlastnená korporáciami a značná časť americkými vlastníkmi, prinášajú proamerický pohľad na svet. Ľudia sa bránia ako vedia – v diskusiách pod článkami prinášajú vlastný, iný pohľad na svet. Keďže Amerika je vo (nevyhlásenej, ale o to úpornejšej) vojne s Ruskom , nesúhlasné stanoviská sú prezentované ako „platená kremeľská propaganda“
Momentalne nasadzuju 642 blogerov… paragraf a plat citas. Tito maju byt okrem socialnych sieti nasadeni aj na stranky nakladatelstva (Springer) V poslednom odstavci: podla zmluvy z 12.4. s parlamentnym vyborom (?) financne prostriedky na pokrytie vydavkov mali prist uz v maji, co sa vsak doteraz nestalo. Priatelsky poukazuju na to, ze bez tych prostriedkov musia zmluvu vypovedat.— Posledna veta: pozorujeme silny vzrast antipatie az boycott nasho produktu asi tej kampane teda)
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!