Veci zmluvy SR s USA a Rusko
Moskva môže rozmiestňovať svoje vojenské sily na svojom území kdekoľvek uzná za vhodné a potrebné. Hýbateľom ich pohybu sú USA a NATO a následne vždy len v odvetných krokoch Generálny štáb armády Ruskej federácie a prezident Putin ako hlavný veliteľ ozbrojených síl Ruska.
Sankcie Westernu sú kontraproduktívne a primkýnajú k Rusku aj Bielorusko. Posilňovanie vojenskej prítomnosti v tesnej blízkosti hraníc európskeho Západu s Ruskom je z pohľadu Moskvy za hranicami možného a prípustného, čomu nechcú rozumieť USA, NATO ani transatlantickí východoeurópski západní spojenci.
Westernu je úplne jedno, ako sa správa Rusko, svojou rétorikou pripomína epizódu vlka s líškou proti zajacovi (čapica, cigarety s filtrom či bez filtra, to je jedno): https://www.rehot.sk/vtip/3398
Kto chce psa biť, palicu si nájde. Western trpí mentálnou poruchou čítania textu s porozumením. Rusko nie je pes.
Postihnutých je všetkých 23 štátov, ktoré v akejkoľvek podobe ratifikovali Zmluvu o obrannej spolupráci s USA nad rámec a mimo Zmluvu s NATO. Spojili sa s vlkom a líškou ale proti medveďovi. Ten prostredníctvom Sergeja Lavrova pokojne a trpezlivo odpovedá: https://rumble.com/vsu6cu-sergej-lavrov-potvrdil-e-nato-a-usa-chystaj-okolo-ukrajiny-a-ruska-vojensk-.html
Čl. 2 (1) Ústavy: „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo.“
Posledné slovo tohto článku ústavy neznamená len spôsob voľby a priamu voľbu hlavy štátu ale aj referendum a ak je to potrebné, platí prvá výroková časť citovaného článku.
Hlava XXII: 1. Veliteľ má vždy pravdu; 2. Ak nemá pravdu veliteľ, platí bod č. 1. Kto je na Slovensku veliteľ? Vládna koalícia: „Terazky som tu majorom ja“ a túto moc si uzurpuje a dobu štyroch rokov. Už som písal, že štvorročný volebný mandát nie je základné ale len prepožičané akcesorické právo, ktoré je možné odňať ako vodičák. Navzdor Ústavnému súdu si sami svoje rybníky nevypustia.
Štátna moc si vytvorila „železnú oponu“ proti akejkoľvek forme priamej demokracie. Ak si vláda ústavnou väčšinou schváli ústavný zákon, ktorým predĺži svoj volebný mandát na dobu neurčitú, vyradí tým z činnosti ústavný súd. O arogancii moci niet pochýb. Od úhybných manévrov k otvorenej agresivite.
K petícii sa majte aktívne a ústretovo. Vytvárajte akčné petičné výbory. Chcem aby nás v „druhom kole“ bolo 700 tisíc. Viac ako 600 tisíc našich zmarených podpisov za referendum leží zmietnutých pod stolom šmahom ruky prezidentky.
Referendum o Zmluve je legálny prípad priameho výkonu moci občanmi, ten krajnejší je v možnosti aktivácie Čl. 32 Ústavy (nenásilný odpor á la Ghándí) formou Generálneho protestného štrajku s petitom: Stop zmluve s USA a predčasné voľby. Dobrovoľná kovidovo uvedomelá domáca karanténa prakticky vyradí z obliga aj prípadné a možné (!) vyhlásenie stanného práva.
Druhý oddiel Ústavy časť referendum je v rozpore s druhou časťou Čl. 2 Ústavy, ktorá praktické výstupy vo veci priame prevzatie moci občanmi, ak je stav vecí verejných v dôsledku nedemokratických krokov vládnej moci neznesiteľný, teda, možnosť skrátenia volebného obdobia s následkom predčasných volieb, alebo zmluva s USA, nepozná.
Priame prevzatie štátnej moci nie je namieste, ak sa štátna moc správa demokraticky, v súlade s Listinou, Ústavou a zákonmi SR a štátnu moc a tým suverenitu a zvrchovanosť Slovenska neodovzdáva do rúk nadnárodnému európskemu (EÚ) a transatlantickému (USA) zahraničiu.
Priamy výkon moci občanmi v jej plnom význame a praktickom naplnení Ústava SR nepozná. To je čierna diera Ústavy SR. Slovensko potrebuje novú druhú ústavu.
Iba taká blbosť: Mám skúšku z výrokovej logiky.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!