Urobila poradkyňa Winners Group nepoctivé poradenstvo?
Bol som kontaktovaný osobou, ktorá vraj bola poškodená sprostredkovateľkou spoločnosti Winners Group. Nakoľko komunikácia a postoj spoločnosti, či už s klientom alebo so mnou, ma vôbec neuspokojila, rozhodol som sa spoločnosti Winners Group položiť takto verejne niekoľko otázok.
Je pravdou, že sprostredkovatelia Vašej spoločnosti odporúčajú poistné produkty ako sporenie na dôchodok, napríklad produkt Metlife Dôchodok, tak ako ste uviedli v komunikácii s klientom?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
Odporúčajú sprostredkovatelia Vašej spoločnosti pre klientov s potrebou sporenia na dôchodok aj iné produkty ako produkty poisťovní?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
V danom konkrétnom príklade – bol klient pred sprostredkovaním produktu Metlife Dôchodok oboznámený s poplatkovou štruktúrou produktu (počiatočné náklady, fixné mesačné poplatky, poplatok za správu investičného programu, vstupný poplatok pri nákupe podielovej jednotky), najmä s faktom, že uvedené poplatky skonzumujú počas 12 rokov viac ako 20 % z vkladov klienta?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
V danom konkrétnom príklade – prečo poradkyňa sprostredkovala klientovi, ktorého požiadavkou bolo sporiť si na dôchodok, poistný produkt, v ktorom by bola jeho nasporená suma za 12 rokov pri akomkoľvek výnose minimálne o 20 % nižšia ako pri rovnakom sporení priamo do podielových fondov?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
Aby som predišiel protestom zo strany Metlife Amslico, dodávam, že účelom poistných produktov je poistenie, nie sporenie. Ak je poistný produkt sprostredkovaný na iný účel, napríklad ako sporenie, ide o zneužitie produktu. Nevhodnosť produktu na sporenie však neznamená, že produkt nie je vhodný na poistenie.
Ako si vysvetľujete fakt, že klient disponuje kópiou „Záznamu finančného sprostredkovateľa zo stretnutia s klientom“, ktorý je nevyplnený, neobsahuje záznam o klientových potrebách, ale za to je podpísaný Vašou sprostredkovateľkou? Posielam v prílohe.
Winners Group na otázku neodpovedalo.
Môžete prosím vysvetliť, prečo je na Vašej kópii „Záznamu finančného sprostredkovateľa zo stretnutia s klientom“, ktorú ste mi poskytli pri vzájomnej komunikácii o zmluve klienta, viditeľne zabielené meno pôvodnej sprostredkovateľky a napísané meno inej osoby?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
Odškodníte klienta za konanie Vašej sprostredkovateľky?
Winners Group na otázku neodpovedalo.
Čo som dostal namiesto odpovedí
Tu bol pôvodne prepis komunikácie, ktorá prebehla po mojej žiadosti o odpoveď na položené otázky. Emaily som uverejnil v ich plnom znení, nakoľko v žiadosti o odpoveď som jasne uviedol, že ich reakciu uverejním. Predmetom komunikácie bola vyhrážka žalobou, so zjavným cieľom zastrašiť ma, aby som tento blog neuverejnil. Winners Group s uverejnením komunikácie dodatočne nesúhlasila, čo síce považujem za irelevantné, ale vzhľadom na výzvu prevádzkovateľovi Blogoviska a jeho prosbu, aby som komunikáciu stiahol, komunikáciu sťahujem. Celý blog, vrátane komunikácie, uverejním neskôr na mojom osobnom webe www.petercmorej.sk
Takže milí čitatelia, ak sa Vy alebo niekto z Vašich známych cítite poškodený poradenstvom od spolupracovníkov Winners Group, prosím napíšte mi na adresu poskodenywinners@gmail.com Je možné, že Vaše podporné svedectvá budem potrebovať.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!