Slovensko z ústavy nie je a nesmie byť liberálnou demokraciou!
Slovensko ani ako členský štát EÚ nie je ústavou definované ako liberálna ale štandardná parlamentná demokracia. Neexistuje liberálna a neliberálna sloboda, len sloboda! Neexistuje liberálna a neliberálna demokracia, len demokracia! Sloboda je alebo nie je! Demokracia je alebo nie je!
Liberálna demokracia je demokracia západného typu, akýsi „vyšší demokratickejší“ typ štandardnej demokracie. Slovensko je definované ako parlamentná demokracia. Liberálna demokracia popri štandardných národnostných menšinách a etnických skupinách posilňuje práva neštandardných a neexistujúcich „menšín“ čím mienim aj tzv. „nové menšiny“: ide o skupiny, ktoré nie sú definované ako menšiny, dôvod: Menšina je definovaná jej homogenitou. Takzvané sexuálne menšiny sú heterogénne. Ide o osoby a skupiny LGBTIQ+++ (strapec/cluster bobúl strapca s pribúdajúcimi bobulami) s osobitnou vzájomne indiferentnou sexuálnou orientáciou, záujmami a preferenciami (poznatok): Hoops! V hre je do zoznamu ešte nezaradená ďalšia bobula strapca P ako pedofília „opatrne“ už ospravedlňovaná liberálnym denníkom SME ako zahraničným agentom; zaznamenané tri krát.
Liberálna demokracia a ideológia neomarxizmu vytvára novú normalitu na báze deštrukcie a likvidácie pojmu antropologická heteronorma vo vzťahu k odchýlkam od definovanej normy a normality. Tými odchýlkami sú osoby a skupiny LGBTIQ+++. Liberálna demokracia má deštrukčný účel: Rozbiť štandardnú parlamentnú demokraciu a súťaž politických subjektov postavením proti sebe oprávnené záujmy ľudsko-právne definovaných verzus ľudsko-právne nedefinovaných a preto neexistujúcich menšín systémom ľudské práva a slobody proti ľudským slobodám a právam.
Ľudsko-právne nedefinované a preto neexistujúce LGBTIQ+++ osoby a skupiny majú len základné právo na súkromie chránené zákonom.
Manželstvo nie je základné právo, len právo! LGBTIQ+++ osoby sa ho domáhajú v opore o nič. Také právo možno priznať len arbitrárne, prostredníctvom pozitívneho práva v opore o nič, svojvoľne, dohodou. Takým spôsobom je prijímaný inštitút registrovaného partnerstva a manželstva párov rovnakého pohlavia v štátoch, ktoré takéto práva ich schválením už poznajú.
Manželstvo je slovenskou ústavou definované ako zväzok muža a ženy. Rodina je ústavou a zákonom o rodine definovaná na báze ústavnej definície manželstva, a zakladá ju manželstvo muža a ženy. Ostatné „zväzky, spolky, združenia“ žijúce spolu (pojem spoločná domácnosť) sú manželstvu a ním definovanej biologickej rodiny (muž-otec, žena-matka; žiadne rodič 1 a rodič 2!) podružné. Nemajú základné právo na osobitnú ochranu a podporu. Takú podporu a ochranu im možno priznať len arbitrárne, rozumej: politickou vôľou voleného zastupiteľstva, ak si takú vôľu praje voličstvo a programy zvolených politických subjektov nie sú svojvoľné ale vopred verejne deklarované. Taký stav nastane, ak liberáli a liberálni demokrati typu Saska a Progresívne Slovensko hlasovaním v parlamente o takých návrhoch zákonov získajú parlamentnú väčšinu. Zmenu ústavnej definície manželstva môžu dosiahnuť ústavnou väčšinou.
Neexistuje tradičná a netradičná rodina, len rodina. Muži sú ľudskí samci, ženy ľudské samice so zhodou vlastného sebaprežívania (pohlavie, rod a sexuálna orientácia na opačné pohlavie). Ostatok sú odchýlky alebo slovníkovo definovanej deviácie od antropologickej heteronormy. Transgender (rodová dysfória) v rámci LGBTIQ+++ je medicínska diagnóza.
Ústava SR: „Slovensko sa neviaže na žiadne náboženstvo ani ideológiu“. V časti ideológia (rodová ideológia) ide o protiústavný a proti ľudsko-právny sociálno-filozofický, ideologický blud novej neomarxistickej ľavice; tieto politické subjekty nemajú v slovenskom politickom priestore čo hľadať, ich existencia a účasť v parlamentných voľbách je protiústavná!
Slovenská republika po vstupe do EÚ čelí tlakom takzvaných nikým a ničím nedefinovaných liberálnych a liberálno-demokratických hodnôt v rozpore s preambulou ústavy a dikciou ústavy (Čl. 1 odsek 1).
Ak sa liberálno-demokratické, politické subjekty vôľou a voľbou ľudsko-právne a ústavo-právne negramotného voličstva dostanú do parlamentu, parlamentné voľby sa z pohľadu ústavy a citovaného Čl. 1 odsek 1 (ideológia) stanú neplatnými a nulitnými.
Zrušenie a zákaz liberálno-demokratických politických subjektov by malo nasledovať po zrušení politického subjektu Pospolitosť (extrémna národno-socialistická až nacistická ultra pravica). Extrémnou liberálno-fašistickou by mali byť označené Progresívne Slovensko, Saska, a s nimi všetky osoby činné vo verejnej politike používajúce a forsírujúce jazyk a rétoriku liberálov a liberálnych demokratov!
Posúdenie ústavnosti pojmu liberálna demokracia s vecným a ľudským príslušenstvom môže vykonať len ústavný súd. Vo veci podnetu na ústavný súd by mala byť činná skupina poslancov (parlament je „mŕtvy“) a prokuratúra, hoops! V závislosti na jej ľudsko-právnej a ústavnej gramotnosti. Ústavný súd koná len na podnet. Jeho rozhodnutie vo veci je ale závislé na ľudsko-právnej a ústavno-právnej gramotnosti samotného ústavného súdu a rovnako aj na podnet generálneho prokurátora, už dávno povinného konať ex offo!
Zastavenie parlamentných volieb a vykonanie opravných opatrení vo vzťahu k liberálnym fašistom a ich vyškrtnutie zo zoznamu volebných subjektov do času konania volieb 30. septembra, už nie je možné. Pre taký krok neexistuje žiadna politická vôľa nikoho, a za daných okolností ani generálnej prokuratúry. Zmienené opatrenia nebudú vykonateľné ani po septembrových voľbách, v možnosti len zmenou spoločensko-politického systému Slovenska.
Liberáli a liberálni „tieždemokrati“ budú vrieskať!
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!