Práva zvierat
Problematika týkajúca sa práv zvierat a rešpektovania zvierat, ktorú spomenul Dr. Sagan, presnejšie, a dokonca, že je možné, že do určitej miery sú schopné rozpoznať náboženstvo, a preto sú vhodné na náboženskú informovanosť s ohľadom na ich stav; Toto uznáva islamské náboženstvo a Korán a prinajmenšom je pre nás možné tak povedať (podľa) doktríny/ideológie potomstva Muhammada (mier s nimi). A v Koráne a tradíciach od Proroka a Imámov (mier s nimi) sa uvádza, že zvieratá sú národy tak ako my a rešpektovanie ich je povinné. {Niet zvieraťa pozemského ani vtáka na krídlach lietajúceho, aby netvorili spoločenstvá podobné vaším. A nezanedbali sme v Písme ničoho; a nakoniec u Pána svojho budete zhromaždení}.[1]
A potomstvo Muhammada (mier s nimi) objasnilo, že ak osoba vychová a je vľúdna k ovci, je nenávidené (makruh), aby ju zarezala. Pretože vskutku, táto ovca si zvykne na to, že s ňou daná osoba zaobchádza s vľúdnosťou. A toto je dôkaz toho, že skutočný islam, ktorý priniesli Ahlul Bayt (mier s nimi) berie v úvahu to, že ovca má pocity a emócie, ktoré majú byť rešpektované.
“Vyrozprával Muhammad ibn Al Hassan (Isnad) od Muhammad ibn Al Hassán Al Sáffara, od Ya’qúb ibn Yazída, od Yahya ibn Al Mubáraka, od Abdulláh ibn Gábla, od Muhammad ibn Al Fudhayla, od Abi Al Hassána (mier s ním), ktorý povedal: ‘Povedal som mu, „Mal som barana, ktorého som vykŕmil na zabíjačku, a tak keď som ho vzal, a uspal ho, pozrel sa na mňa, a tak som s ním súcitil a cítil voči nemu pochopenie. Potom som ho zarezal.“ On povedal, ‘A tak on (mier s ním) poveal, „Nemám rád to, že si tak urobil. Nerob to, že ich vychováš, a potom zabiješ.“[2] Celý článok.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!