Moja jednohlasná podpora a súhlas
V opore a s využitím spoločenských (sociálnych) funkcií sociálnych sietí Twitter, Fejzbúk, internetu, Google (poznávacia, vzdelávacia, hodnotiaca, socializujúca, komunikačná, sociálno-organizátorská, zjednocujúca…) zdieľam článok:
https://www.hlavnespravy.sk/miliardar-janecek-musime-sa-vzopriet-tyranii-a-utlaku-velkych-socialnych-sieti/2369016
K imperatívu v titulke Janečkovho blogu: „Musíme…“ otázka: Chceme?
Slovo „musíme“ je najfrekventovanejším v agende a komunikácii EÚ… (reprezentatívne vzorky: Angela Merkel a Ursula von der Layen).
Porovnajte miliardára Janečka so Sorosom.
Platí ale len pre používateľov nástrojov uvedených v perexe môjho článočka. Ostatok je spravidla slobodne a dobrovoľne „odkázaný“ prednostne na „verejnoprávnu“ STV (lebo prieskumy):
https://www.rtvs.sk/televizia/clanky/119942/prieskum-median-rtvs-ma-najobjektivnejsie-spravodajstvo
A spokojný: Vie všetko, čo „má vedieť“. Viac nepotrebuje. A nechce. Poslušné ovce. A tie sú vo veci ochrany demokracie, ľudských slobôd a práv najväčší problém. Spravidla nevedia, netušia, o čom je reč. Brzdou a škodnou sú ľahostajní ignoranti. Tí sa „nechytajú“ vôbec.
Mnohé persóny na fejzbúku (poznatky!) komentujú len titulky a jednoduché obrázky. Naostatok „riešili“ či mala-nemala prezidentka rúško. Prevažuje záujem o politický bulvár. Ťahačom ich hlavného záujmu je senzacionizmus a atrakcionizmus. Iné, závažnejšie články nečítajú a nepremýšľajú o ich obsahu a posolstvách…
…
Konštatujem pokračujúci úpadok intelektovej a mentálnej občianskej výbavy a úrovne slovenskej spoločnosti v súbehu s ďalším poklesom krivky schopnosti čítania textov s porozumením dôkaz: (školské Monitory 9; digitálna demencia).
Toto ale systém chce, riadi a spôsobuje. Má to súvis so zavretými bránami škôl (covid); máme tu ďalší Matovičov „laboratórny“ experiment.
Tri ochranné prvky v priestorov školských zariadení redukujem na dva možné a akceptovateľné: Rúška a ruky; sociálne odstupy len ak sa dá, bez neprirodzeného násilia!
Tretí prvok: Testovanie pedagogického a nepedagogického personálu. V prípade zistenej pozitivity učiteľov rezidentov, ich dočasná náhrada študentstvom pedagogických fakúlt a plná aktivácia asistenov učiteľa, podľa platných predpisov.
Dištančné vzdelávanie obmedzuje sociálny aspekt a sociálno-psychologický aspekt kolektívu a skupín… (brzdí rozvoj sociálnej inteligencie detí a mládeže).
Dochádza k hromadnému nimi nezavinenému obmedzovaniu základného ľudského práva detí a mládeže na vzdelanie! Skracovanie najlepšieho času veku detí a mládeže v časti kognitívne činnosti a edukácia (v opore o: Ontogenéza ľudskej psychiky, sociálna psychológia a psychológia učenia a vzdelávania).
Obmedzovanie priameho kontaktného vzdelávania spôsobuje dnes a do budúcna obrovské sociálne a následne ekonomické škody pre spoločnosť!
Deti a mládež patria do škôl!!! Okamžite do škôl!
Máme problém s ústavným súdom: Neposúdil ústavnosť Uznesenia vlády o prijatí režimu Zákon č. 227/2002 Zb. v časti núdzový stav a jeho dôvodnosť. Je samoúčelné. Umožňuje neštandardnú tvorbu legislatívy v skrátenom legislatívnom konaní bez medzi rezortného pripomienkovania a konzultácií aj s tripartitou. Oslabenie demokracie.
Aj preto chcem a žiadam predčasné voľby.
…
Pridáte sa? Som jeden hlas. Treba milióny hlasov (millions of votes)!
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!