Fico dosiahol svoje
Výborne zvládnutý politický marketing… aj takto by sa dalo charakterizovať video kandidáta Roberta Fica. Vzbudilo totiž presne taký ohlas, aký v Smere na čele s „redaktorom“ Maďaričom očakávali.
Všetci, počnúc blogermi a končiac celoslovenskými denníkmi, z toho urobili top tému dvoch a možno aj viacerých dní. Nech kandidáta Fica kritizovali akokoľvek dobre, malo to presne opačný efekt, dostalo sa to do povedomia celej verejnosti…
Budú aj ďalšie videá a „osobné, emotívne“ výpovede R. Fica. Myslím si, že ak chcú všetci docieliť to, aby neprispievali k jeho prezidentskej kampani, nemali by o tom ani písať. Čo by sa stalo, ak by to všetci cielene ignorovali? V jeho tíme by určite narástla nervozita, začali by robiť chyby a nasilu by chceli vzbudiť záujem, čo sa im aj doposiaľ naozaj veľmi dobre darí.
Jediným riešením ako potrestať aj toho najväčšieho „narcisa“, je ignorovať ho. Takže, ak nepríde nejaký vládny škandál, ja o tomto prezidentskom kandidátovi zrejme nenapíšem ani riadok…nemám dôvod mu robiť reklamu. Má dosť peňazí na to, aby si ju zaplatil všade tam, kde má dosah a to je veru takmer všade…smutná realita.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!