Dzurindovo chucpe a konzekvencie
Zastupiteľská demokracia od vzniku samostatného Slovenska je falošná, neoriginálna, neautentická pseudo demokracia a partokracia, nie skutočná vláda ľudovej moci. Politické subjekty vznikajú zhora, nie zdola, svoju moc nechávajú si len potvrdiť vo voľbách. Zostavovaním predvolebných koalícií sú korupčné pred voľbami aj po nich. Ich vzájomná korupcia pokračuje zostavovaním vlády aj v parlamente. Dôkazy: Cesta k rozpadu, strate dôvery a korupcia aj vo veci termínu predčasných volieb. Umelé naťahovanie času ich života.
Politické subjekty za seba a pre seba sú nepoučiteľné. Svojou bezočivosťou, vyslúžili si precedens. K náprave môže viesť len zrušenie a zákaz politických strán a hnutí. Čo je ale za daných okolností nemožné, je: Zákaz vytvárania spojených predvolebných koalícií. Každý politický subjekt by musel a smel ísť do volieb len samostatne. Združené stranícke kandidátky „účelovky“ by mali byť neprípustné. Súčasne treba zákaz financovania politických subjektov štátom s odkazom na ústavné: „Politické subjekty a občianske spolky a združenia sú (ako cirkev) oddelené od štátu.“ Sú vecou ich členských základní a asignačnej dane. Prečože mám platiť Smer či Hlas alebo SaS či OĽaNO, ako som ich nevolil? Zo svojich daní platím svojich volených zástupcov, ktorým som zamestnávateľ. Dnes neviem, kto sú to! Zároveň treba skončiť s ich profesionalizáciou; z politiky si robia doživotné remeslo a vlastný výnosný džob a biznis! Ajhľa! Dzurinda sa vracia! Chce pokračovať. Vie, že Gorila je mŕtva. Nič mu nehrozí. Okrem toho sa nudí… postrádam úprimnosť ich rétoriky a skutkov. Modrá koalícia bude varená-pečená v hlavných médiách, kolaborujúcich s týmto zvráteným systémom… a vy, budete mať koho voliť, lebo chcete ďalšiu zmenu. Máte ju mať. Spolu s Progresívnym Slovenskom, a.s. a jeho filiálkou Progresívni veriaci. Modrá koalícia ako konzervatívni liberáli a liberálni konzervatívci, šalát a zlepenec na jednej kope s kádehákmi…
Stav vecí parlamentnej zastupiteľskej demokracie dnes: Zvolené politické subjekty sa od voličstva automatiky odstrihávajú okamžite po voľbách!
Budúcnosť: Zástupcovia ľudu všetkých stupňov prejdú voľbami len ako fyzické osoby v jednomandátových obvodoch s imperatívnym mandátom. Ľud si do parlamentu bude voliť priamo svojich zástupcov, priamo odvolateľných. Poslanci budú musieť pracovať v hraniciach svojho mandátu, ku ktorému sa zaviazali pred voľbami. Volení zástupcovia musia byť odvolateľní kedykoľvek počas svojho mandátu, keď o tom ich voličstvo rozhodne (korupcia a neplnenie volebných sľubov). Poslanci nesmú mať trestno-právnu imunitu (princíp rovnakého zaobchádzania bez ochrany „rovnejších medzi rovnými“). O to viac, že ide o volených zástupcov ľudu, v roli národno-štátnych elít!
Zmarili ste si svoje vlastné referendum s priamym ústavným následkom: Volebné obdobie môže byť skrátené len uznesením parlamentu. Zmrdi pokračujú v odstrihávaní sa od vás a od vášho ústavou garantovanom podielu na moci a vládnutí.
Nami volení zástupcovia nám zrušili ústavný Čl. 2 (1) „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo“ v časti „priamo“.
Referendom možno rozhodnúť o všetkých otázkach všeobecného verejného záujmu (hoops! Aj o daniach a rozpočte! Sú naše, nie ICH!). Treba sa pozrieť aj na referendum o ľudských právach (habaďúra!) Vedzte, že ľudské práva delíme na základné a akcesorické, odvodené od základných práv; akcesorické práva nie sú základné práva! Právo na potrat nie je základné právo! Právo na manželstvo nie je základné právo, a tak ďalej…
Ústavný Článok Referendum (93-100): Celé zle! Rozobrať na súčiastky a znova poskladať vsunutím inštitútu a/ participatívne obligatórne a fakultatívne referendum s priamym právnym účinkom smerom dnu i von (domáce a zahraničné politiky), b/ konzultatívny plebiscit bez priameho právneho účinku. Čo takto hoc referendum o platoch našich volených zástupcov?
Hypoteticky pre referendum nie je potrebné kvórum. Stačil by jediný hlas. Máš ho vidieť, aby k hlasovaniu neprišli všetci, ktorých sa referendová otázka týka. Urobili by to raz a naposledy. Napokon by k referendu prišli všetci do nohy. Treba zmeniť myslenie zamerané proti priamej demokracii. Privysoké kvórum zo zákona úmyselne marí referendum.
Slovensko nevyhnutne potrebuje novú druhú ústavu, ktorá nebola ale musí byť ratifikovaná referendom. Ak to urobil „diktátor Putin“ s Ústavou RF v júli 2020, pre demokratické Slovensko to musí byť samozrejmosť. Ste za alebo proti reálnemu demokratickému štátnemu zriadeniu? Či? Má ktosi-čosi proti?
Čl. 32 Ústavy SR: „Občania majú právo postaviť sa na odpor proti každému, kto by odstraňoval demokratický poriadok základných ľudských práv a slobôd uvedených v tejto ústave, ak činnosť ústavných orgánov a účinné použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené.“ Možný a v súlade s ústavou je už len tichý občiansky odpor formou gándhíovského generálneho štrajku s petitom: Zmena politického systému Slovenska.
ONI počítajú s vašou defenzívnou únavou, vyčerpanosťou a stratou záujmu o veci verejné, vaše a naše; v okliešťovaní slobody a demokracie budú pokračovať v pretváraní dnes pseudodemokracie na post demokraciu a tretiu totalitu, pričom počnúc prezidentkou, budú vrieskať: „Slobodááááaa! Demokraciáááaaa! Na ich obraz. Privlastnili si ju. Ukradli vám ju.
Zmenu už nemožno vykonať žiadnymi voľbami, už ani referendom, ani protestmi (zmrdi majú vás „na háku“) len zmenou systému. Masírovanie vašich už vymytých mozgov, teraz pred ďalšími voľbami, začalo.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!